Min Värld

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin - 31 mars 2013 23:13

Denna dagen har bra bestått av övningkörning i stort sett... :-)
En de går jätte bra! Tvätt och syäd jar hunnits med oxå :-)

Påskmiddagen hos mamma imorgon är inställd för hälften är sjuka..
Men mamma å isak och moster å kusin kommer hit på påskfika imorgon iaf :-D
Natti!

Av Elin - 29 mars 2013 22:20

Storhandling-övningkörning-lunch-övningkörning så såg nästan hela dagen ut.. resten av kvällen har inte varit så händelserik förutom att försöka vätska upp Tyra å få i henne mat.. stackarn har världens vatten diarré :-( hade blivit bättre nu på förmiddagen men blev värre igen på kvällen... nu sover hon iaf, ville intebge mig förrän hon hade kissat eftersom hon inte hade gjort de på 5 timmar minst....
Ja just de, hon satt själv idag :-D så himla duktig!!!!

natti....

Av Elin - 28 mars 2013 22:22

Piss skit dag, nu går jag å lägger mig..

Av Elin - 27 mars 2013 21:53

Idag har jag flängt runt på stan med syster yster å sen mötte vi upp morbror på Erikslund å gick runt där.. härligt tidsfördriv :-D

Tyra sov ingenting förutom i bilen så hoppas hon sover länge imorgon ;-)
Imorgon kommer syster hit å skq vara här typ en hel vecka, lycklig ?

Natti natti!

Av Elin - 26 mars 2013 21:04

Igår va de Babysim, så himla kul..
Dock inte riktigt lika kul att springa runt i bikini... men men.. har man precis fåttt barn sår inte riktigt kroppen i form ;-)

Idag blev en slappar dag, johan kom hem från jobbet å spydde igår å jag tycker tyra har varit lite konstig i magen idag.. får hoppas på att de inte är nått..

Imorgon blir det en sväng in till stan och fika med syster :-) ?
Om vi inte blir dåliga såklart ;-)
Nej nu tänker jag gå å sova.. natti..

Av Elin - 24 mars 2013 07:42

Nej nu missade jag ett par dagar igen... ;-)
I fredags kom min älskade syster hit å vi va ut å övningskörde första gången... många härliga skratt blev de.. hehe..

Igår va vi till våran faster på kalas eftersom hon fyllde 40 i veckan :-)
Trevligt trevligt..
Idag är de övningskörning och storhandling som står på schemat..
Å imorgon är de babysim :-D
Hejsvejs

Av Elin - 21 mars 2013 19:22

Jaha en Bebis som sover och sambon är inte hemma så tar å sätter mig framför datorn en stund ;) 

Hörde på Nyheterna alldeles nyss att första veckan i April ska tydligen våren komma :D

Häääääärligt!!!


Idag har för övrigt varit en riktigt bra dag.. 

Tyra vaknade 06:15 vilken egentligen inte gjorde så mkt.. 

Hon sov mellan 8-9 å sen somnade hon igen 10-14 :) 


Bakade paj kl 7 imorse, hehe.. Men va gör man inte när det kommer mammor på besök före kl 10 på fika,. ;) 

Så himla trevligt å skönt att träffa lite folk!!


Å sen kollade jag vad vi skulle få tillbaka på skatten å det va ju positivt, slipper betala iaf.. ;) 


Å stugan i Rättvik är bokad v 31 på CCW så himla skönt att ha de klart... :)


Sen har jag kommit på att jag vill öppna webbshop, får väl se om den affärsidén håller.. 

Skulle ju vara najs so fan.. 


Nej kanske skulle ta å diska lite å sen plocka ihop lite tvätt eftersom jag har tvätt tid imorgon förmiddag..

Får hoppas hon sover lika bra imorgon som idag..

Hon sover himla gott ute på balkongen i vagnen, så skönt! 


Imorgon är det fredag, vilket betyder att min älskade å saknade syster kommer hit å vi ska ut på vägarna å övningsköra ;) eller blir väl å bara snurra på bulten parkeringen först :P


Hej svejs!


Idag är de 7 månader sen Doreén fick somna in..   

Av Elin - 20 mars 2013 23:17

Ja idag blev de sent..
Vi har varit hos mamma å knåpat dopkort hela kvällen :-P

Men innan de blev de en snabbfika på stan med sis.. ?

Tyra somnade hemma hos mamma ca 19 å sen flyttade vi henne till bilbarnstolen å sen till sängen å de gick ju galant för hon sover :-)

Imorgon är de mammafika å jag har äran att få bjuda denna gång.. så blir pajbak imorgon bitto för kl 10 kommer dom.. ;-)

natti natti!

Presentation


En blogg om mitt liv och mina djur.

Master

 

 

S*Ärenskogens Master Healer

2011-01-28

Blå-vit Cornish Rex hane.

 

Våran lilla latmask som inte gärna gör mer än han behöver, förutom när han är på bushumör och terroriserar lilla Qaian...   

Qaian

 

 

My Twigg´s Qashqai-Van 

2011-10-21

Svart-vit van Cornish Rex hona

 

Full fart hela tiden, hon har bara 2 växlar full fart eller tvär deckad.. Men hon kan säga ifrån ordentligt när hon inte vill leka längre..   

Super mysig tjej   

Doreén *Vila i Frid hjärtat*

   

Doreén

född 2006-05-04

ängel 2012-08-21             

Trots friskförklaringen så höll hon inte för igångsättning efter benfrakturen i Juni 2011.. Min Unicorn, Mitt allt!!  Hon fick somna in 21/8-12 efter över ett år av rehablitering.. Det är det jobbigaste beslutet någonsin, men hon hade ju trots allt ont och kommer aldrig kunna ridas ordentligt igen.. 

Det är helt ofattbart.. Hon fick bara bli 6 år, trodde åtminstonde vi hade minst 10 år till tillsammans.. 

Sov gott Älskade ängel  

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards