Min Värld

Alla inlägg under september 2013

Av Elin - 25 september 2013 21:00

Ja nu har jag slarvat igen ;)
Men händer inte så mkt här.. hehe..
va en vecka sen jag skrev sist, i lördags va vi på Kjula dragway på bilutställning där Johan ställde ut Buicken å sen tittade vi även på lite dragrace :P
i söndags va vi på en lite shoppingrunda i stan..
måndag babysim å igår va jag å Tyra hos mamma å mös.. å idag blev de Erikslund men lillebror :)
Imorgon blir vi nog bara hemma, kanske att vi tar oss iväg till öppna förskolan på förmiddagen :P

Av Elin - 18 september 2013 22:13

Idag ringde lillebror och frågade om jag ville följa med till Ikea, så vi mötte upp honom där efter lunch.. super trevligt å skönt att komma iväg efter att ha suttit hemma sen i lördags.. :P

Tyra var Feberfri gram tills dess, men nu ikväll hade hon lite feber :( hoppas den håller sig borta helt imorgon!

Nu är de dags att sova..

Av Elin - 16 september 2013 22:31

Ja jo de går ju sådär med skrivandet ;)
Haha.. men är väl iaf ingen som läser så spelar inte så stor roll :P

blev inget kalas igår, Tyra hade feber när hon vaknade igår och de håller i sig fortfarande... Stackars lillplutt :(
Får hoppas de vänder imorgon!

Natti natt!

Av Elin - 14 september 2013 22:57

Ja igår blev de iaf städat hemma, dock är de redan fullt med hund hår.. suck...
Passade även på att tvätta då tvättstugan va ledig hela förmiddagen :)
Kvällen avslutades med film å pizza :)

Johan är ute och åker ford med nicke ikväll så jag har bara tagit de lugnt å ätit glass å kollat en film.. men nu är de dags å sova så man är pigg å glad vid 9 när lillskruttan vaknar :)

imorgon ska vi på kalas å sen hem till mamsen.. :)

natti!

Av Elin - 13 september 2013 09:57

Johans lediga fredag, han tog med sig Tyra och åkte ner till verkstan så jag kan städa lite.. så nu är de bara å sätta fart :D

Av Elin - 12 september 2013 21:44

Haha ja de här med att uppdatera varje kväll gick ju sådär ;)

I tisdags va vi hem till Jeanette å söta nicole och fikade. . Igår va vi på erikslund shopping med Liza och Molly.. känns som vi är där typ jämt ;)

Idag va vi hos ögonpolikliniken med Tyra och kollade upp hennes skelning, bara som har sett den så trodde jag inbillade mig :P men så var de icke, pytteliten skelning som är helt okej eftersom hon är så liten men sen även Astigmatisk (brytningsfel) och översynt.. exakt samma synfel som jag :P men dom trodde att de skulle växa bort.. :)

Men stackarn fick ju pupillvidgande droppar så har varit ljuskänslig idag så hundarna har snällt fått vänta med promenaden tills jag lagt henne å dom va så duktiga så.. ?

nej nu är de dags att sova, ny dag imorgon..
å älskling har ju jobbat eftermiddag så han är ledig imorgon :D
natti!

Av Elin - 8 september 2013 12:11

Oj många mänader sen jag skrev sist! 

Kanske dags att ta upp detta igen ;) hehe.. 


Tiden har gått så himla fort! Igår blev våran skrutta 9 månader.. Får nästan ångest, vart tar tiden vägen?? 

Hon kyper, ställer sig själv upp mot saker och står själv utan stöd korta stunder.. 

Äter i stortsett samma mat som oss och är en allmänt undebar unge!! 

Sover 19-08 iblad till 09 så man ska inte klaga ;) 


Det har hänt så himla mkt sen sist! 


Dopet blev super bra och sen har de varit semester med en massa bilträffar.. 

Tillbringade en hel vecka uppe i Rättvik på Classic Car Week och Tyra va så klart med hela veckan! 

Bästa syster va djurvakt!


Vi har ju fått en ny familjemedlem oxå lilla Tyson!

Det va alltså den valpen som Johans föräldrar fick från sina hundar.. :) 


Saga har opererat bort livmodern och Master har brytit benet.. hehe ja som sagt massor har hänt!!

 Men alla mår bra nu :) 


Master blev ju tv kändis på Djurakuten på tv3 med, hehe.. 


Min älskade familj!!


De får bli en bildbomb sen, ska försöka lägga in alla bilder från mobilen på datorn :) 


Ska bli bättre på att uppdatera nu! ska försök amed ett kort inlägg per kväll åtminstonde ;) 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mitt liv och mina djur.

Master

 

 

S*Ärenskogens Master Healer

2011-01-28

Blå-vit Cornish Rex hane.

 

Våran lilla latmask som inte gärna gör mer än han behöver, förutom när han är på bushumör och terroriserar lilla Qaian...   

Qaian

 

 

My Twigg´s Qashqai-Van 

2011-10-21

Svart-vit van Cornish Rex hona

 

Full fart hela tiden, hon har bara 2 växlar full fart eller tvär deckad.. Men hon kan säga ifrån ordentligt när hon inte vill leka längre..   

Super mysig tjej   

Doreén *Vila i Frid hjärtat*

   

Doreén

född 2006-05-04

ängel 2012-08-21             

Trots friskförklaringen så höll hon inte för igångsättning efter benfrakturen i Juni 2011.. Min Unicorn, Mitt allt!!  Hon fick somna in 21/8-12 efter över ett år av rehablitering.. Det är det jobbigaste beslutet någonsin, men hon hade ju trots allt ont och kommer aldrig kunna ridas ordentligt igen.. 

Det är helt ofattbart.. Hon fick bara bli 6 år, trodde åtminstonde vi hade minst 10 år till tillsammans.. 

Sov gott Älskade ängel  

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards