Min Värld

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin - 20 februari 2013 22:36

Åh har inte riktigt prioriterat bloggen.. ;-) skärpning!

Har inte hänt så mycket.
Men red i söndags å så himla härligt att vara i sadeln... men gud vad jag saknar min älskade Doreen... :-(
Går inte en dag utan att tårarna rinner..?

Av Elin - 14 februari 2013 22:47

Bvc idag 5310g å 57cm..

Sen blev de en prommis på 6km idag..

Over and out!

Av Elin - 13 februari 2013 22:48

Appjäveln hänger sig å orkar fan inte skriva om allt så skiter it...
Kan inte skriva siffror hellee tydligen..

Men blev en prommis idag på sjutton kilometer. .. helt slut..
God natt..

Av Elin - 13 februari 2013 22:47

Appjäveln hänger sig å orkar fan inte skriva om allt så skiter it...
Kan inte skriva siffror hellee tydligen..

Men blev en prommis idag på sjutton kilometer. .. helt slut..
God natt..

Av Elin - 8 februari 2013 21:13

Ja de blev inge Erikslundshopping idag... Typiskt :-(
Båda vagnarna fick inte plats i bilen..
Men de blev en prommis ner på byn för att köpa lunch som vi sen åt hemma hos Jenny :-)

Sen va de bvc å Tyra växer så de knakar :-D 5140g å längden kommer jag inte ihåg just nu ;-)

Sen blev de en prommis på 7,4km med Johanna i telefon :-D

Nu är de soffmys å Tyra ska snart få sova...

Av Elin - 7 februari 2013 22:45

Min dag såg ut typ såhär
Vakna 8:30-mata Tyra-baka paj till återträffen på föräldragruppen-mata Tyra-göra oss redo-mata Tyra-föräldragruppen-hem-mata Tyra-laga mat-diska-glo tv-mata Tyra...

Å har såklart bytt massa blöjor däremellan...

Johan jobbade 6-14 idag å sen kom han hem för att åka med på föräldragruppen å direkt efter de till garaget å kom hem kl 20.... Han gav iaf Tyra sista halvan i flaskan innan hon somna 21:30...

Näää jag e inte bitter, jag är jääävligt bitter.. Idag kände jag verkligen att de är så himla tråkigt att bara vara hemma...
Men imorgon åker jag å Jenny in en sväng till Erikslund med våra bebisar på förmiddagen.. :-D har inte en spänn att handla för men lite fönstershopping duger himla bra just nu!!! Go natt!!

Idag blev Tyra 2 månader..
Sjukt vad tiden går fort!!! <3

Av Elin - 6 februari 2013 22:27

Idag va Diana här på en snabbfika.. Annars har de inte hänt nå spec...
Städat å grejat medans Tyra sov..
Jag vaknade fyra imorse å kunde inte somna om för jag hade inte i nacke/axlar.. Tyra låg å vände å vred å Johan snarka som fan så de va kört..
Hann iaf tvätta två maskiner innan Tyra vaknade..

Johan jobbar förmiddag denna vecka men han drog direkt till garaget kom hem efter 20 å då badade jag å Tyra å sen blev de macka framför tvn som kvällsmat..

Imorgon är de återträff med föräldragruppen :-D

Nej fy nu är de sov time.. Natti..

Av Elin - 5 februari 2013 21:10

Ja idag var väl ännu en tråk dag.. :-(
Tyra sov jätte bra inatt (som vanligt).
Men det blev 21:30-08:30.. Eller hon somnade om när hon fick nappen men då väckte jag henne vid 9 eftersom jag redan gjort iordning hennes mat ;-)

Sen sov hon några timmar på dagen så då hann jag få undan lite här hemma.. Så nu är hennes rum fädigt, eller ja de fattas ju lite prylar men annars är de färdigt.. :-) ska köpa gardiner, eller rättare sagt en hissgardin som jag hittat på dollarstore :-D å sen ska jag köpa en taklampa.. Sen ska vi köpa spjälsäng men hon klarar sig ju ett tag till i korgen.. :-)

Sen skulle jag vilja ha en vit malmbyrå med 6lådor (låg) och 2 vita lack hyllor.. Å sen är de sundvik spjälsäng vi tänkt oss :-)

Imorgon hoppas jag på att hinna städa lite medans hon sover.. Har även tvättstugan.. Men sover hon inte lär de inte bli nå tvättat.. :-\
Nej nu duschen å sen ska vi sova :-)

Presentation


En blogg om mitt liv och mina djur.

Master

 

 

S*Ärenskogens Master Healer

2011-01-28

Blå-vit Cornish Rex hane.

 

Våran lilla latmask som inte gärna gör mer än han behöver, förutom när han är på bushumör och terroriserar lilla Qaian...   

Qaian

 

 

My Twigg&acute;s Qashqai-Van 

2011-10-21

Svart-vit van Cornish Rex hona

 

Full fart hela tiden, hon har bara 2 växlar full fart eller tvär deckad.. Men hon kan säga ifrån ordentligt när hon inte vill leka längre..   

Super mysig tjej   

Doreén *Vila i Frid hjärtat*

   

Doreén

född 2006-05-04

ängel 2012-08-21             

Trots friskförklaringen så höll hon inte för igångsättning efter benfrakturen i Juni 2011.. Min Unicorn, Mitt allt!!  Hon fick somna in 21/8-12 efter över ett år av rehablitering.. Det är det jobbigaste beslutet någonsin, men hon hade ju trots allt ont och kommer aldrig kunna ridas ordentligt igen.. 

Det är helt ofattbart.. Hon fick bara bli 6 år, trodde åtminstonde vi hade minst 10 år till tillsammans.. 

Sov gott Älskade ängel  

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards