Min Värld

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin - 27 augusti 2012 21:38

Imorgon är de en vecka sedan min unicorn fick somna in. 

Det är ett fruktansvärt tomrum och det är otroligt jobbigt.. 


Jag finner inga ord till att skriva heller.. 

Men allt känns helt overkligt..   


Önskar att allt bara varit en mardröm..   

Av Elin - 24 augusti 2012 09:19

Saknar mitt hjärta!
Va i stallet igår på flyttfika å de sved när jag tittade ut i hagen och hon inte va där och mötte mig..
Min fina häst... :'(

Har inte haft ork till att skriva men ska försöka ikväll..

Av Elin - 17 augusti 2012 07:00

Jag har massor med grejer för både ryttare och häst att sälja...


uppdaterat 25/9

  


 

Remontträns svart Full 100kr


 

Pullarträns svart Full 100kr   

  


Dressyrschabrak Full i Rött med matchande fleecelindor 100kr





Dressyr Vojlock 50kr

  


3 delat bett 13,5 50kr.

   


Vintertäcke 300kr 145cm Fel fritt!

          




Finns även: 

1 st Hovrasp Stor och bra (knappt använd) 150kr

1 st hovkniv 75kr (200kr för rasp och kniv)

4st mörkblå fleceelindor 50kr

Lite annat som jag säkert missat, skriv om de är nått speciellt du är ute efter.


Finns i Hallstahammar och även i Västerås vissa dagar..

Kan även skickas..


Allt finns på plats om man bara skulle vilja komma och titta om nått skulle passa.. 


Mvh Elin

Mejl elin@liljefors.com 

Mobil 0722-505006



Av Elin - 10 augusti 2012 15:58

Usch, orken har verkligen gått ur mig..
Det är tungt att ringa runt och fixa med sin älskade väns avlivning....

Vill helst bara ligga kvar under täcket tills allt är över... :'(

Av Elin - 7 augusti 2012 19:22

Ja de var inget roligt besked veterinären kom med.. :-(
Det tar bara ett par veckor nu sen får min unicorn vandra vidare till de evigt gröna ängarna.. Usch att de kunde bli så här.. :'( de skulle ju vara du och jag i minst 15år till!
Det är otroligt tungt och finner inte riktigt ord, vet inte vad jag ska skriva..

Har iaf bestämt att hon får somna in i sommarhagen hemma i stallet så hon slipper bli orolig i en transport..


Av Elin - 7 augusti 2012 19:22

Ja de var inget roligt besked veterinären kom med.. :-(
Det tar bara ett par veckor nu sen får min unicorn vandra vidare till de evigt gröna ängarna.. Usch att de kunde bli så här.. :'( de skulle ju vara du och jag i minst 15år till!
Det är otroligt tungt och finner inte riktigt ord, vet inte vad jag ska skriva..

Har iaf bestämt att hon får somna in i sommarhagen hemma i stallet så hon slipper bli orolig i en transport..


Av Elin - 3 augusti 2012 16:19

Är på väg hem :-D
Det har verkligen varit en toppen vecKa men hemlängtan har varit jobbigt.. Har saknat katterna nå så fruktansvärt... Så massa mys kommer de bli innan de är dax att tvätta upp allt som vi haft med oss denna vecka..

På söndag är de kalas med massa gott då världens bästa mamma och styvpappa har fyllt år.. <3

Av Elin - 1 augusti 2012 20:00

Nu är de bara 3 nätter kvar tills jag får komma hem till mina hjärtan.. Alla 4a.. <3

Dock är de då inte långt kvar tills veterinären kommer till Doreen och avgör hennes öde.. Usch en bit av mig kommer dö om hon försvinner... Hon har verkligen varit min unicorn i 4 år..
Tragiskt att en 6åring ska behöva få ett liv med så mkt skador och motgångar... <3 .

Med jag har ju en underbar pojkvän, 2 katter å 1 hund är de bästa<3
Dessutom är de massa saker i framtiden som jag ser framemot nå så fruktansvärt..!
Den som väntar på nå gott ;-)

Presentation


En blogg om mitt liv och mina djur.

Master

 

 

S*Ärenskogens Master Healer

2011-01-28

Blå-vit Cornish Rex hane.

 

Våran lilla latmask som inte gärna gör mer än han behöver, förutom när han är på bushumör och terroriserar lilla Qaian...   

Qaian

 

 

My Twigg&acute;s Qashqai-Van 

2011-10-21

Svart-vit van Cornish Rex hona

 

Full fart hela tiden, hon har bara 2 växlar full fart eller tvär deckad.. Men hon kan säga ifrån ordentligt när hon inte vill leka längre..   

Super mysig tjej   

Doreén *Vila i Frid hjärtat*

   

Doreén

född 2006-05-04

ängel 2012-08-21             

Trots friskförklaringen så höll hon inte för igångsättning efter benfrakturen i Juni 2011.. Min Unicorn, Mitt allt!!  Hon fick somna in 21/8-12 efter över ett år av rehablitering.. Det är det jobbigaste beslutet någonsin, men hon hade ju trots allt ont och kommer aldrig kunna ridas ordentligt igen.. 

Det är helt ofattbart.. Hon fick bara bli 6 år, trodde åtminstonde vi hade minst 10 år till tillsammans.. 

Sov gott Älskade ängel  

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards