Min Värld

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Elin - 11 oktober 2011 20:27

Hej hopp....


Usch har en sån jobbig hosta på nätterna.. 

Somnade inte förrän kl 01 för jag bara låg och hostade sen vaknade jag igen 03:30 å hostade, så då var de bara upp å ta hostmedecin.. 

Har en sort för slemhosta å en för rethosta.. men har lite svårt å veta vilken jag ska ta.. för det är rethosta men ibland slemhosta...  

Jaja, men d hjälpte iaf.. det är huvudsaken..


Har haft syster inneboende sedan i söndags därav har det inte blivit så mkt skrivande, för måste ju vara lite social oxå..  


Igår var jag till Västerås å hämta syster å massa grejjer å va upp en snabbis till pappa.. har ju hostat så mkt på nätterna så är helt slut å orkar inte göra så mkt..


Idag har jag varit på stan och ätit lunch med mormor, super trevligt..   

 Mormor provade en hatt på Corner Shop vet inte om hno förstod att det var en häxhatt till Halloween  


Tog en bild på mig själv i de fina vädret oxå  




Tog med ett par provglasögon hem idag, mormor tyckte dom va snygga å jag tyckte dom va snygga.. men det verkar bara vara vi som tyckte de..
tänkte ta med dom till Västerås imorgon å försöka hinna förbi mamma så hon får se å säga vad hon tycker  

Måste till pappa å lämna tillbaka 2 filmer jag har lånat oxå så då kan han även få lägga en kommentar.. Det är ju svårt..

Man måste vara helt säker innan man lägger 4 tusen på glasögon..


Nej nu ska jag plocka lite å sen blir det sängen tidigt..           


Presentation


En blogg om mitt liv och mina djur.

Master

 

 

S*Ärenskogens Master Healer

2011-01-28

Blå-vit Cornish Rex hane.

 

Våran lilla latmask som inte gärna gör mer än han behöver, förutom när han är på bushumör och terroriserar lilla Qaian...   

Qaian

 

 

My Twigg´s Qashqai-Van 

2011-10-21

Svart-vit van Cornish Rex hona

 

Full fart hela tiden, hon har bara 2 växlar full fart eller tvär deckad.. Men hon kan säga ifrån ordentligt när hon inte vill leka längre..   

Super mysig tjej   

Doreén *Vila i Frid hjärtat*

   

Doreén

född 2006-05-04

ängel 2012-08-21             

Trots friskförklaringen så höll hon inte för igångsättning efter benfrakturen i Juni 2011.. Min Unicorn, Mitt allt!!  Hon fick somna in 21/8-12 efter över ett år av rehablitering.. Det är det jobbigaste beslutet någonsin, men hon hade ju trots allt ont och kommer aldrig kunna ridas ordentligt igen.. 

Det är helt ofattbart.. Hon fick bara bli 6 år, trodde åtminstonde vi hade minst 10 år till tillsammans.. 

Sov gott Älskade ängel  

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards